Har du et spørgsmål? Måske kan du finde svaret nedenfor!!

BESTILLING OG LEVERING

Kan jeg ændre eller fjerne min ordre?

Vi er desværre ikke i stand til at foretage ændringer i din bestilling eller leveringsadresse, efter at ordren er blevet afgivet. Vi har som mål at sende alle ordrer så hurtigt som muligt og vores lager sender bestillingen så tidligt som 15 minutter efter at bestillingen modtages. Hvis en ændring er nødvendig, så kontakt os og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig. Angiv dit ordrenummer eller den e-mail-adresse som du opgav ved bestilling

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Åh nej! Kontakt kundeservice på info@hockeylife.se og de vil hjælpe dig med at rette fejlen.

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:
Ordrenummer:
Produkt modtaget:
Hvilke produkt du ønsker at modtage:
Et billede, der viser den følgeseddel med produktet modtaget:

Hvor er min pakke sendt fra?

Bestillinger til Danmark sendes fra vores lager i Sverige.

Hvornår modtager jeg min bestilling?

Vores mål er at få din bestilling leveret så hurtigt som muligt. Når din ordre er blevet placeret, behandles den af vores ordremodtagelse så tidligt som 15 minutter senere. Derefter bliver den pakket og afsendt. Din forventede leveringsdato afhænger af, hvilken type forsendelse som du vælger når du afgiver din bestilling.

Pakker bliver normalt ikke leveret i weekender og lokale helligdage. Bemærk, at den anslåede leveringstid er et skøn, og at tiden kan variere alt efter eksterne faktorer, som Hockeylife og dens forsendelse partner ikke kan kontrollere. Disse faktorer kan omfatte, men er ikke begrænset til, ekstreme vejrforhold, tekniske fejl, told forsinkelser mv. Bemærk også, at leveringstiden kan være længere end normalt, under udsalg, nylanceringer eller lign.

RETURNERING & OMBYTNING

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Åh nej! Kontakt kundeservice på info@hockeylife.se og de vil hjælpe dig med at rette fejlen.

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:
Ordrenummer:
Produkt modtaget:
Hvilke produkt du ønsker at modtage:
Et billede, der viser den følgeseddel med produktet modtaget:

Hvad er jeres ombytningspolitik?

Du har ret til at erstatte et eller alle produkter, som du har købt direkte fra vores hjemmeside inden for 30 dage efter at varen er modtaget. Varen skal være i samme stand som den var, da den blev modtaget. Produktet skal også være i dens oprindelige emballage med etiketter og beskyttende klistermærker intakte.

Hvordan ombytter jeg min ordre?

Hvis du har skiftet mening af den ene eller anden grund, kan du altid sende varen tilbage og få et nyt produkt til samme pris eller mindre. Vi refunderer prisforskellen. Men hvis du ønsker at bytte til et produkt med som har en højere pris, beder vi dog om at du placerer en ny ordre, og vi vil refundere dig for den vare, du sendte retur.

Alle returneringer skal rapporteres til Kundeservice, ellers bliver de ikke accepteret.

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:
Ordrenummer:
Produkt modtaget:
Hvilke produkter du ønsker at modtage:

Retur sendes til vores lager i Göteborg, Sverige. Produkter købt direkte fra vores hjemmeside skal returneres til vores lager. Produkterne kan ikke ombyttes i en lokal butik.

Bemærk, at du måske er nødt til at betale fragt for returnering af pakken. Efter ombytning af et produkt, betaler Hockeylife fragtomkostningerne for den nye pakke.

BETALNING

Hvilke betalingsmuligheder accepterer i?

Hockeylife accepterer AliPay, American Express, Diners Club, JCB, SafetyPay, MasterCard, VISA, PayPal og flere andre lokale betalingskort og faktureringsmuligheder.

Hvilken valuta bliver vist på hjemmesiden?

Priserne som vises er i DKK. Disse priser inkluderer ikke eventuelle skatter og afgifter, der enten tilføjes eller fratrækkes ved kassen.

Hockeylife er ikke ansvarlig for eventuelle afvigelser i valuta eller vekselgebyrer som din bank eller kreditkortselskab opkræver, når du køber fra vores hjemmeside. Hvis du har spørgsmål om dette, skal du kontakte din bank eller kreditkortselskab.

Er min betaling gået igennem?

Hockeylifes betalingsprocess omfatter flere kontrol skridt for at maksimere sikkerheden. Det samlede beløb for din ordre vil blive trukket fra din bankkonto ved bestilling, og betalingen bliver herefter behandlet og godkendt. Hvis betaling ikke modtages efter bestillingen er afgivet, kan Hockeylife automatisk annullere ordren uden yderligere meddelelse.

Er mine betalingsoplysninger i sikre hænder?

Din transaktion og betalingsoplysninger håndteres direkte af Stripe, vores betalingsformidler, som udbyder en sikker kryptering under strenge bank kontrol.

Dine kreditkort oplysninger sendes direkte til banken og kan ikke læses eller ses af andre end din bank, ikke engang af Hockeylife.

Hockeylife har SSL certifikat og opfylder kravene i PCI DSS.

PRODUKTINFORMATION

Kvalitet

Alle vores produkter er produceret i meget nøje udvalgte materialer af højeste kvalitet, derfor produceres for eksempel vores tape og snørebånd i Kanada.